det blir inget mer på den här bloggen eftersom att den inte går att lösenordskydda, vilket jag kommer att behöva på grund av en backstabbing bitch.
det går bara att låsa den så att bara inbjudna kommer åt den, men då måste den inbjudna även ha ett google-konto. det kan hända att jag startar en ny på en domän där jag kan lösenordsskydda bloggen. i sådana fall meddelar jag det här.
måndag 17 maj 2010
söndag 2 maj 2010
jag mår för dåligt för att skriva någonting. eller... det finns tusentals ord i mig som måste komma ut. men dom är bara elak. jag är bara elak. så jag pratar med vänner istället. får deras support.
jag måste tänka över det här med scä. lunchgrupp en gång i veckan och sjukgymnast två gånger i veckan kommer knappast göra mig frisk. ska prata med dietisten imorgon. och sen ringa läkaren antar jag.
jag måste tänka över det här med scä. lunchgrupp en gång i veckan och sjukgymnast två gånger i veckan kommer knappast göra mig frisk. ska prata med dietisten imorgon. och sen ringa läkaren antar jag.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)