jag mår för dåligt för att skriva någonting. eller... det finns tusentals ord i mig som måste komma ut. men dom är bara elak. jag är bara elak. så jag pratar med vänner istället. får deras support.
jag måste tänka över det här med scä. lunchgrupp en gång i veckan och sjukgymnast två gånger i veckan kommer knappast göra mig frisk. ska prata med dietisten imorgon. och sen ringa läkaren antar jag.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
jag har inte sagt att DU är en usel eller direkt elak person. bara att dina HANDLINGAR varit elaka, precis som mina. läs första mailet, där står klart och tydligt VAD som är elakt. inte ett ord om att du är en urusel person som du säger. men detta kan vi ta någon annanstans när du kan prata, när din konflikträdsla som jag inte visste om lagt sig.
SvaraRaderadet verkar som att jag verkligen inte räknas som vän längre när man läser inlägget.
SvaraRaderaintressant att du helt plötsligt blev mycket sjukare när du började på scä!
SvaraRaderaDet är väldigt intressant hur människor är anonyma när vem som helst kan spåra en ip-adress...
SvaraRaderaDu hade nog också tyckt att det var patetiskt, idiotiskt och en gnutta skrattretande om du läst din komentar som utomstående.
Jag förstår inte grejen med att skriva bara för att försöka vara elak.
jag kan skriva mitt namn, men vad förändrar det fröken?
SvaraRaderaEn utomstående får tycka och tänka hur dom vill, frågan är vem dom hade skrattat åt. Jag har rätt till egna åsikter.
SvaraRaderajag menade varför jennifer är så fixerad vid vilka eller vem som skriver.
SvaraRaderaDet var inte jennifer som frågade, hon läser såvitt jag vet inte ens. Så det är onödigt av er att skriva här öht.
SvaraRaderaJag däremot är nyfikenheten själv, eller den "fixerade".
Och jag blir faktiskt lite fövirrad då det är 4 anonyma komentarer där tre använder sig av ordet "jag".
Är det samma jag?
Svarar ni er själva, varandra, mig eller bloggen? And who the fuck is fröken?
Är det av ren lathet?
Det håller ju inte om det vore för att du/ni/whatever inte bryr er. För ni läser och t.om komenterar.
Den anonyma som skrev om scä skulle bara göra dom andra anonyma (om det nu är olika) en tjänst så att andra som läser inte tappar all respekt för fel person.
jag förstår vad jennifer menar med att du är lost!
SvaraRaderaHahah, bättre kan du!
SvaraRaderaKom igen nu!
Till fröken jennifer!
SvaraRaderanu ska jag vara omogen men jag måste verkligen säga det: dra åt helvete din patetiska idiot. Jag är hellre omogen än är som du, din wannabe dominanta besserwisser. Jag går inte runt och ljuger eller super ner folk, skäller inte ut folk som tar lugnande som är ordinerade. jag är så glad att slippa dig och nu vet jag vad hat verkligen innebär och vad kärlek innebär och då syftar jag på fanny och miia lilla fröken. jag inser att miia inte hade fel gällande dig. allt hon skrivit är sant. och hon ljuger inte som du uppenbarligen älskar att göra. Jag förstår verkligen varför du har så få vänner. Jag längtar efter mitt nästa besök till stockholm då jag, Nori och Miia ska ha det mysigt på kokyo. hoppas bara att jag slipper se ditt fula ansikte för det skulle få mig att tappa aptiten.
Rosanna: det är inte jag som ska säga något som är bättre eller värre, du kanske borde ta en funderare på om din syster verkligen är en vän. och det jag skrivit innan är vad hon sagt till mig. och lilla fröken jennifer: hejdå!
Det där är inte bara omoget, det är sjukt.
SvaraRaderaJag skäms att jag har försvarat dig, men jag trodde verkligen inte att du var så, att du kunde vara så ond och förändras helt över en natt. Ovänner eller inte, sånt skriver man inte till NÅGON om man inte är helt sympatilös och det är inte bara skrämmande utan så jävla sorligt.
Någon dag kommer du förstå oss Rosanna.
SvaraRadera