Ok, bloggen har dött lite. Jag orkar inte med en lång uppdatering just nu, men några korta:
¤Skolan och CSN fortsätter att krångla. Så klart. Idioter.
¤SCÄ går bra. Lunchgruppen är hur bra som helst, dietisten stenhård och tuff men bra. Sjukgymnasten må vara lite konstig, men jag tror på det ändå.
¤Något väldigt väldigt dåligt. Som fick mig att gå under. Marie slutar. I över fyra år har jag blottat mitt allra innersta för henne. Berättat om alla tankar och känslor. Hon har fångat upp mig när jag har gått i tusen små bitar.
För henne må kontakten enbart vara professionell, men för mig har den varit och är högst personlig. Hon vet nog mer om mig än någon annan. Och nu försvinner hon. Efter fyra år och lite till.
Jag vet inte om jag orkar börja om.
Ja ni, det är väl det jag orkar med för tillfället.
Marie försvinner. En nära vän kommer att försvinna. Och med en annan... ja, den relationen verkar ligga risigt till. Men men. Vad göra?
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar