söndag 4 april 2010

Ingen inläggning. Dock hypomani sen i... jag vet inte. 3-4 dagar kanske? Känner inte tänker inte bara gör. Måste göra. Fast ja, hypomanin kom jävligt lägligt. Packning och städning inför fotografering och visning av huset. Känner inte tänker inte ingenting rör mig. Duracellkanin.

Jag kanske börjar landa. Sov i alla fall hyfsat inatt. Det behövdes inte en imovane en stilnoct och en imovane till och en stilnoct till. Eller när inte ens 3ml theralen och 2 propavan och två stilnoct hjälpte.

Äh. Nu ska jag fixa och dona lite mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar