det blev två saker som blev fel så det blev en stesolid. nu är det snack om midnattsmässa så kaffe och koffeinpiller och kanske en ritalin och visst fan är jag en hycklare men jag har heller aldrig påstått något annat.
annars har julen varit ok. annorlunda, men ok. jag har inte ens ätit för mycket.
later:
....fast jag tog ju inte ritalinen för att bli hög. bara för att orka. vi ska iväg på midnattsmässa nu. vet inte riktigt hur det hände.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar