jag trodde aldrig att jag skulle skriva såhär mycket här... men det är så mycket tankar och funderingar. fast när jag tittar på inläggen så inser jag hur negativt allt är. men jag mår bra ganska ofta. men då behöver jag ju inte ventilera.
just nu har jag suttit på golvet i närmare en timme. bara inte kunnat göra någonting. gästerna tittar på film och för första gången på 6 dagar är jag ensam, har tid för att tänka, för att verkligen känna efter. jag är här men ändå inte. mest tom? slutkörd kanske. ångesten börjar smyga sig på och jag vet inte varför jag inte tar lugnande. det tar emot helt enkelt.
imorgon har jag lovat mig själv att inte göra någonting, att bara ligga på spikmattan och titta på so you think you can dance och återuppta livet på tisdag. men chansen att jag klarar av att bara ligga i mer än en timme är inte så stor direkt.
"now i'm forced to look behind
i'm forced to look at you
you have a thousand faces
tell me, tell me which is you..."
"lying over and over and over"
jag börjar känna saker om det m och f gjorde igen. jag vill inte.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
m&f suger penis låt dom inte röra dig, du står mycket högre än dom, låt dom inte nå dig.
SvaraRaderaKom och hälsa på mig och min nya soffa! Vi kan börja planera efter nyår, när jag vet hur det ser ut med jobb alternativ plugg och så... Vet ju inte ens vad jag ska göra till våren än :/