onsdag 30 december 2009

"Rena mig så blir jag ren
hela mig så blir jag hel
drag mig till dig, så for mitt hjärta ro"

Den delen av förlåtelsebönen gick rakt in i mig.

Maten går enligt vågen åt helvete. Jag förstår inte, jag trodde verkligen att jag åt ok. Men imorgon är det nyårsafton. Med mat och vänner och alkohol och bara... bra.

Rastlös och ångest men spikmattan gör underverk. Jag läser och läser och läser, det var år sen jag kunde sitta och bara läsa hemma.

Och så mycket annat. det kommer sen

1 kommentar: