Jag vet inte vad jag ska göra med denna blogg... alltså vem det är som ska få läsa eller inte. Det känns så jävla hemskt mot T, men ibland orkar jag inte visa mitt allra innersta och mitt mående för honom. Han bli så himla på och det är just det jag inte behöver. Det blir bara ångest över allt. Nu har jag iaf tagit stes. Imorgon ska jag in till stan också, det hade jag missat i planeringen. Stress stress stress. Men det löser sig.
vill bara skada mig. som fan.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar