söndag 3 januari 2010

Nyår var bra. Dagen efter var bra, med utgång. Igår var ok, trött och handlingsförlamad. Idag har inte alls varit så bra. Jag vill verkligen verkligen inte flytta och har förträngt det ordentligt. Men när jen säger till pappa att: ”we need to work out when to show the house, when to pack, when to buy an apartment and when to move”så blir det verkligt. Oundvikligt.

Jag önskar att jag kunde/vågade ta tag i mitt liv. Skaffa ett jobb. Skaffa en egen lägenhet. So what om det skulle gå åt helvete med maten, det vore fan så mycket enklare att flytta till en egen lägenhet.

Totalt jävla handlingfsörlamad. Tog theralen och truxal men det hjälpte föga. Jag må ha druckit ett glas vin och en halv öl men jag tänker ta en stes, jag pallar inte.

Vågen saknar batteri och det är kanske lika bra. Har ändå ätit för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar