Gråter när jag hänger tvätten för att pappa inte postade mitt brev till CSN. Gråter för att det måste iväg men jag inte vet hur jag ska orka ta mig till brevlådan. Gråter för att den beskrivning av socialpsykiatrin som gavs när jag sökte inte stämmer. Gråter för att den tydligen innehåller APU (praktik) som jag inte vet hur jag ska fixa. Gråter för att stesoliden jag tog inte hjälper. Gråter för att kurserna varar till maj och inte mars. Gråter för att jag kommer få på tok för lite pengar av CSN pga det. Gråter för att jag måste ta tag i mitt liv. Gråter för att jag inte vågar. Gråter för att jag misslyckas.
Jag vill inte vara med.
----
pisshelvete.
när jag väl lyckats sluta gråta och gå iväg för att posta brevet... så visst fan har dom tagit bort brevlådan närmast oss. visst fan ligger den andra långt åt motsatta hållet och visst fan töms den kl.14. så det var ju helt jävla värdelöst.
jag ger upp den här dagen nu, drar täcket över huvudet.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar