söndag 10 januari 2010

om jag mår för dåligt för att plugga.... men för bra för att bli sjukskriven, vad fan gör jag då?

m i s s l y c k a d.


för någon kväll sedan låg jag och tänkte... om jag jag tre propavan... och sen tar tre till så fort jag vaknar. och sen tar tre till... och så vidare. då slipper jag känna utan att vara död. right?

kan inte sluta tänka på egenremissen till scä. inte en chans i världen att jag är sjuk nog för att få hjälp. alltså, inte en chans i världen att jag någonsin blir helt frisk. mamma frågade mig: "om det inte är fara för din fysiska hälsa, kan du gå ner till xx kilo då? då får du väl hjälp?" klart jag kan gå ner. speciellt om jag får hjälp av mamma och pappa.

imorgon är det upprop. efter imorgon vet jag inte vad jag ska göra (förutom att jag ska till lelle). jag har ingen fast läkare... jag måste hålla ihop. efter inläggningen känns det som att jag är tillbaka på ruta noll. som innan dbt:n, minus skärandet. vad fan ska jag göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar