fredag 8 januari 2010

Kan inte koncentrera mig på någonting för allt jag kan tänka på är mat och vikt. Det enda jag vill är dricka och ta mer benso, bli lullig och mjuk och lätt. Men jag ska inte.
Thomas kommer ikväll och imorgon ska vi på River Dance, the farewell tour. Det ska bli så nice. Jobbade i fem timmar igår och kunde inte sluta , så sen plockade och fixade på rummet och skrubben i några timmar. Idag har jag försökt ta det lugnt, bara en snabbis till Vällingby.

Jag vet inte om jag vill ha Thomas här. Jag vet ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar