onsdag 6 januari 2010

Skärsuget må vara borta men fyfan vilket jävla drogsug. Amfetamin, morfin, fan, till och med hasch skulle duga just nu. Men allt jag har är benso och alkohol. Jag lovade en gång att aldrig missbruka dom igen men det löftet var till m så det är inte värt ett jävla skit. Citodonet får jag ingenting utav, skulle jag ta tabletterna med efedrin eller dxm i från USA skulle det nog märkas lite för mycket.

Så jag biter ihop. Knyter nävarna. Dricker mitt jävla vin. Men att inte vara jag... att knappt inte finnas för ett tag. Det vore guld värt.

Senare:
Det höll ju länge. Eller inte. Men vafan spelar det för roll?

it feels so good, swimming in my stomach. what a jagged little pill...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar