torsdag 28 januari 2010

Vet inte riktigt vad jag ska säga... sår och stygn i förrgår. Helt ok läkare, men det beror kanske på att mamma var med.
Vill fortfarande mer, men inte lika mycket som igår.

Ensam hemma nu, både pappa och Jen i USA. Pappa kommer hem den 6:e.

Vågen ville inte fungera i morse och jag fick totalpanik, hyperventilerade och grät. Som tur var var det bara batteriet som glappade, annars hade jag behövt åka och köpa en ny våg idag.

Har inte tid hos Marie förens den 8:e, vad fan ska jag göra fram tills dess? Och SCÄ den 11:e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar