Ikväll är jag verkligen inte pepp. Det som hände häromdagen. Hur fan börjar man om efter det? Även om man vill... hur? Låtsas som om att det aldrig hände? Prata om det? Men hur fan ska det gå till när jag inte pratar om saker? Vi får väl bestämma tid och så får jag se till att vara completely wasted. Det hon gjorde... vadå? Hon vill/kan inte förlora mig men jag ska ställa upp på att kanske förlora henne any minute för evigt? Hur är det rättvist?
Med Ulrica var det annorlunda. Det är en jävligt stor skillnad på att dö av cancer och att ta livet av sig.
Fuckit.
Och så har jag ätit på tok för mycket sen i lördags. Och massa annat, som bara spär på ångesten.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar