söndag 7 mars 2010

Och så åt jag. Och så spydde jag upp skiten. Och så tränade jag. Ben och armar och magen och så cyklade jag. Vette fan hur jag ska kunna sova efter det här. Stilnocten funkar inte alltid och visst har jag imovane men jag vill inte blanda. fuckit. Jag ska nog cykla lite mer.

1 kommentar:

  1. spy aldrig, aldrig någonsin, och gör det aldrig igen. Undvik det till varje pris, allt är bättre än att kräkas!

    SvaraRadera