måndag 1 mars 2010

Puma gästar IGEN

SUCK tänker ni nu, INTE HON IGEN!
men det skiter jag i! ^^
För vi dricker vin, as usual, fast ikväll käkar vi schlager-chips också! Tastäh! Har tittat asmycket Eddie Izzard, och jennifer påstår att det finns en roligare komiker, men jag är skeptisk.

Jag har fått glad-i-magen-piller av Jennifer, typ 1000 miljarder. Har inte hjälpt. Och massa ipren i en skum glasburk med recept-grejer skrivna på... Så vi får väl se om flyget kommer tro att jag langar drögs eller inte sen. Det är typ 200 mg/st också, så det är ju egentligen otroligt harmlöst. Men man vet ju aldrig.

Imorgon ska jag fota, det blir najs! Och på tisdag blire TEQUILA! Vilket typ är syftet med den här resan :P för tequila är najs, och tequila+Jennifer=AAAAAAZZZZMMMM! Alltså om jag kunde gå till systemet och köpa TEQUILAmedJENNIFER så skulle jag göra det jämt! Lätt!

pusshej

//puma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar