jag gästar inte. mår väl sådär. somnar väl snart.
kanske världens tråkigaste inlägg. men... jaa. saknar ord. men vill skriva ändå. för världen blir inte bra på en sekund.
15 stygn sen sist. tror jag. ner till muskeln och penicillin och skit. och sen orkar jag inte mer. för jag har aldrig sett pappa så. inte för att antalet stygn räknas. men för att... han var sån.
och jag mår sådär. det äger att puma är här. då känns allt ok. och skitbra när vi dricker vin och pratar. men annars också. det var så fint att vara hos mamma ikväll. och katterna. nu ska jag nog sluta skriva. buh bye
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar