HEJ
PUMA GÄSTBLOGGAR
Idag ska vi vara POSITIVA! För jag är en positiv människa nuförtiden! ^^
Och jag har kommit till sthlm idag och är hos Jennifer, hon är skitfin och har skitfina naglar med lila och stenar och fjärilar! Det låter rörigt men jag lovar, ser jävligt stilrent ut!
Denna veckan ska jag hjärntvätta Jennifer med att hon är fin, värdefull och skitsnygg. Och att hon kommer se skitbra ut om hon unnar sig att gå upp några kg också. För det skulle hon. Vet inte vart hon skulle få något annat ifrån O.o Knäpp! Men fin!
Jag kanske gästbloggar mer under veckan, ska vara här till typ torsdag.
Är jag modig? Vågar jag gå genom Hässelby själv mitt i natten? Hmm.... Måste fundera påredär.
pusshej Jennifer är bäst!
//puma
lördag 27 februari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
GO PUMA GO PUMA!!!
SvaraRaderadet du skriver är så sant!