måndag 22 februari 2010

Mår käpprätt åt helvete. Vill fly in i alkohol+stesolid-dimma men får inte. Vet inte vad jag ska ta mig till.

Borde så mycket. Borde orka så mycket. Vilket jag inte gör. Och jag väger för mycket också men jag försöker förtränga det och tro på alla som inte tror att dom kommer väga mig på onsdag. Det är bara ett möte med läkaren, right?

Vet inte vet inte vet inte vad jag ska göra. Jag kan inte bara lägga mig i sängen och fly in i sömnen längre. Det finns för många borden.
Jag bara upprepar mig själv.

Ulrica är fortfarande död. Kanske borde jag gå hem till mamma. Fast hon slutar inte fören om fyra timmar så vad ska jag göra där?

2 kommentarer:

  1. Håll ut baby, jag kommer till dig om en vecka!

    SvaraRadera
  2. gå till din mamma så fort hon slutat jobba. och som jag ser ovan, puma kommer nsta vecka.

    SvaraRadera