kopierar från helgon:
SCÄ gick ok och läkaren var underbar... förutom:
fyfan för att jag gick upp i vikt innan mötet. fyfan vad förnedrande det är att klä av sig framför någon och sen ställa sig på vågen. som dessutom visar över ett kilo mer än den här och hos mamma. fyfan vad jag hatar mig själv.
på tunnelbanan hem visste jag exakt var jag skulle skära. få ditt straff din jävla hora. tänkte fan heller ringa mamma och gå dit. bara skära skära skära.
sen kom jag hem. rastlös som fan men hittade massa saker att distrahera mig med. nu är tankarna nästan helt borta. som vanligt liksom.
imorgon ska jag gå upp kl. 6 för att se på hockey. sen ska jag till distriktssköterskan och se över the fucked up stygnen. hon kommer se de andra ärren och de halvläkta såren och om det är samma jag träffat förut kommer det gå åt helvete. sen ska jag ta blodprover och sen ska jag till skomakaren för att fixa en ny nyckel til huset eftersom min bara fungerar när den känner för det. sen går jag hem och lägger mig igen.
that's it folks.
förutom:
psykisk status. god emotionell kontakt. piercad läpp.
-min nya läkares journalanteckning
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar