fredag 19 februari 2010

Klockan är nio och inget sms från Thomas. Hur vänja sig, hur stå ut?

Och Ulrica.

Och SCÄ.

Mitt huvud är en enda röra.

1 kommentar:

  1. du fixar det. vi fixar det. det är jag helt övertygad om. men jag förstår att det är smärtsamt. /lelle

    SvaraRadera