SCÄ:
Ångest ångest ångest. Pappa skjutsade och jag kedjerökte. Kom så sjukt tidigt men det gjorde M också så vi pratade om allt och ingen och höll paniken under kontroll. Kommer inte ihåg så mycket mer än att det var väldigt många frågor och ibland fick jag svårt att svara. Läkaren satt i en sliten gammal mjukiströja och slitna jeans, det var faktiskt lite lugnande.
Ska träffa henne igen om en vecka för att gå igenom min medicinska historia lite mer, och sen veckan därpå, för att jag ska göra Stepwise, så kommer dom få en bild av hur dom bäst kan hjälpa mig. Hjälpa mig. Hjälp.
Nya läkaren:
Uuh. Är det ända jag kommer på att säga. Men så länge vi kommer överens om min medicinering så ber jag inte om att få byta. Hon var konstig. Knepig. Kall.
Annat:
Igår sov jag mig igenom tiden på VC då USK:an skulle plocka mina helvetesstygn. Jag hade sovit 18 timmar, genom väckarklocka och folk som ringde. Sen spydde jag ett tag. Sen låg jag i sängen lite till. Sedan fick jag nog och gav mig på att plocka stygnen själv, och lyckades. Det här var inga vanliga stygn, som jag kan plocka med en hand.
Sen blev jag ledsen ett tag. Sen ringde jag mamma och blev mindre ledsen. Men sen blev jag knäpp och högg skalpellen i låret några gånger. Som jag inte kommer ta upp med Marie, orkar inte.
Idag ska jag titta på serier. Och jobba. Få slut på mina cash flow problems. Fast dom ordnar sig ändå, när CSN får tummen ur.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar