kopierat från helgon, igen:
propavan och imovane bort. 3ml theralen och stilnoct insatt till natten, samt lyrica. fortsätter med stesolid ett tag.
fredag: helt väck av sömnbrist och imovane, hade tydligen lagt fram 30 propavan men sen ring mamma och steffi. vad fan håller jag på med, vad utsätter jag dom för? jag kommer inte ihåg att dom kom, jag kommer inte ihåg taxin till psykakuten. jag minns lite av väntrummet, jag minns att jag kom till ettan och fick ett enkelrum och en imovane. den fungerade inte. jag fick en till. den fungerade inte. det sög.
steffi berättade att jag varit livrädd för det som fanns under soffan. det här måste fan få ett slut nu. jag måste skärpa mig. this is it, no more.
lördagen var mest ångest. snäll personal. SSK:n A validerade mig hela tiden, berättade hur duktig jag var som ändå försökte äta, och att det var bra att jag sa till när ångesten blev för kraftig.
söndag var ok. satt mest och rökte, eller läste.
idag var morgonen helvetisk och den tjuriga SSK:n vägrade ge mig en till stesolid efter 90 minuter, trots att jag ska kunna få det.
varit hos m. hon tyckte att jag var för påverkad för att vi skulle kunna ha ett givande samtal, men vi pratade om ytliga saker i 35 minuter. jag vet inte om det berodde på lyrican eller stesoliden eller både och.
varit på apoteket. det blev en jävla massa piller. får träffa min nya läkare på torsdag. samma dag som jag ska till SCÄ. hjälp.
19.50:
man blir inte fet av två ”rutor” kexchocklad. man blir inte fet av två ”rutor” kexchocklad. man blir inte fet av två ”rutor” kexchocklad. man blir inte fet av två ”rutor” kexchocklad. man blir inte fet av två ”rutor” kexchocklad. man blir inte fet av två ”rutor” kexchocklad.
läser att ökad aptit och viktuppgång tillhör de vanligare biverkarna på lyrica. jag har lust att spola ner dom i toaletten.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar