fredag 12 februari 2010

vi firar inte alla hjärtans dag ihop.
jag kommer med största sannolikhet avsluta förhållandet.
det värker inom mig. men när hjärtat inte längre vill... jag kan inte tvinga fram något som inte finns

SCÄ och nya läkaren tar jag någon annan gång, kanske när jag inte gråter.



en kär före detta kollega får snabbt slut på mer tid att leva. levern orkar inte cellgifterna längre. det värker det också. tynger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar